Prata med kunder genom informationsskärmar för butiker
Genom att planera och schemalägga kampanjer på digitala skärmar så kan man spara både tid och pengar. Informationsskärmar till butiker gör att tryckta papper är ett minne blott.
Det finns många fördelar med informationstavlor i butik. En av de absolut viktigaste aspekterna är att butiksledning inte behöver oroa sig över skyltmaterial. Skärmar är alltid uppdaterade med rätt kampanjer och distribution av skyltmaterial är inte nödvändigt.
Superenkelt att uppdatera
Med Thulin Digitals integration till Google slides så kan i princip vem som helst byta information på informationsskärmarna. Det krävs endast grundläggande datorlundskap för att kunna hantera Google slides. Har man någon gång använt sig av Powerpoint så kan man vara säker på att man även kan hantera Google slides.
Kunden får ett inlogg presentationsfilen och kan därefter när som helst ändra i sin kampanj, lägga till nya slides.
Vad behöver man för att kunna använda informationsskärmar i butik?
Även här har Thulin Digital gjort det enkelt för kunden. Man kan antingen köpa en skärm själv eller göra det genom oss.
Därefter behöver man vår mediaspelare som passar i de flesta skärmar eller tv. Man sätter i den enkelt i HDMI-porten. Tryck sedan i ert Wifi-lösenord för att starta.
Slutligen behöver man ett abonnemang hos Thulin Digital för att tjänsten ska fungera.